Darkness Falls
S1, E3: Andy (Matthew Fox) gets to work trying to figure out the source of the unfolding oil crisis and makes an alarming discovery, but needs daughter Laura’s help to confirm his findings. With their prospects of getting home deteriorating, Elena (Joanne Froggatt) and Sam (Taylor Fay) are given refuge by an unlikely ally who will offer a haven and way home, but the trip won’t be easy.