Dave Goes on Shark Tank
S2, E7: Dave gets invited to appear on "Shark Tank" to pitch his latest invention, but an initially excited Ken ultimately worries about how his son will be treated. Meanwhile, Molly's internship at Welltopia gets rave reviews from Pat.