S1, E7: Yvette has her reservations when Dave, another celestial being, pops up looking to join her and Kevin on their latest mission: Reconciling Kristin and her mother under challenging circumstances. Elsewhere, Nate tries to work up the nerve to ask Amy out, completely unaware of her budding chemistry with a potential beau.