De Tatta's: The Series De Excuus Tatta
S1, E1: In this first episode of De Tatta's: The Series, Laura discovers unpaid bills, to Erik's horror. She proposes that they tackle the problems together as a family. Daan is heartbroken because Laila only sees him as a friend, and Jessica finds support from her friends after a breakup. Tensions arise at Erik's work with a new colleague.