Dead of Night
S4, E11: Mary and Darnley are at odds as they put their plan to seize England into action. Elizabeth is conflicted about her feelings for Gideon as she attempts to find a Catholic to marry. Catherine's son Henri (guest star Nick Slater) attempts to claim the throne from Charles with the support of Spain and Narcisse.