Dead of Night
S1, E4: In London, Andy (Matthew Fox) is forced to prove his innocence by working to find a solution to the oil crisis, but drops everything when he learns his family is in danger. While making their journey home, Elena (Joanne Froggatt) and Sam (Taylor Fay) are detained. And Laura (Alyth Ross) and Owen (Victor Alli) take shelter in an abandoned boatyard where they learn more about each other's past.