Dead to Me
S3, E18: Now that Ali’s remains are back with her family, the Di Laurentis’ are set to bury her again, giving Aria, Emily, Hanna and Spencer another opportunity to say goodbye to their friend. With everything that has gone on since Ali’s disappearance, the girls are divided about going to yet another memorial. Aria, Hanna and Emily are ready for another round of goodbyes, for them, but also to support Jason (recurring guest star Drew Van Acker). Spencer, on the other hand, has had enough and wants nothing to do with the burial. Why keep saying farewell to a girl who wasn’t that great of a friend after all? Meanwhile, Emily goes to visit Dr. Sullivan (recurring guest star Annabeth Gish) to help with her unresolved feelings about killing Nate, but comes away with much more than expected.