Dead Tooth
S1, E2: When Jimmy returns to work, he hires Sabrina’s cousin Shelley (guest star Kate Micucci) – a/k/a “Dead Tooth” – to babysit Hope. Meanwhile, Burt tries to get Virginia to quit smoking.