Deadly Reflections
S9, E2: In Waxahachie, Texas, Steve and Amy investigate a widow's claim that her husband was killed by a paranormal entity and that her daughter is now being targeted; during her walk, Amy finds an evil mass and mirrors acting as a pathway for the dead.