Death Do Us Apart
S4, E9: Death Do Us Apart. Will and Natalie prepare for their big day, but an unsuspecting Will soon finds himself sidetracked. Dr. Charles disagrees with Goodwin on how to best handle a patient's treatment while Dr. Choi and April are on their own when a pregnant woman delivers. Dr. Rhodes finds himself operating on a patient that is of great importance to Det. Halstead.