Deep Sea Oil Rig
S1, E4: The 40-storey, 26,000-ton Brent Delta oil rig has been extracting oil and gas from the floor of the North Sea for decades. Watch as it’s dismantled and follow Chad as he searches for the engineering innovations that set the giant machine apart.