Delayed in Honolulu
S1, E11: Ken clashes with Dr. Oz at the airport when the Parks are on their way back from a vacation in Hawaii. Meanwhile, Allison hovers a bit too close to Molly's love life; and Dave gets drawn into a card game with some college students. Back at Welltopia, Julie is in charge on the clinic's busiest day of the year, but needs help from Damona and Clark to make sure things run efficiently.