Democratic by Design
S1, E3: They were scared of the future. There was only one thing to do: take control of it… Andrew Graham-Dixon introduces us to a Sweden whose artists faced the 20th century with anxiety and dread, but designed their way out of the problem – creating what they hoped would be a perfect world. A fascinating insight into one of the most extraordinary social and artistic experiments in modern history.