Eli Roth Presents: A Ghost Ruined My Life Demon’s Curse
S1, E4: Prepare for war with the spirit world when Claudia realizes that the fiend stalking her has been with her family for generations. Confront the entity that’s isolating her from her relatives, ruining her academic career, and destroying her sanity.