Derek Fowlds and Bill Simons
S7, E14: Actors Derek Fowlds and Bill Simons ("Heartbeat") set off from Helmsley, North Yorkshire, and patrol the county before concluding with an auction in Ilkley, West Yorkshire; Phil Serrell and Kate Bliss are on hand to assist.