Desperately Seeking Marriage
S1, E4: Katie renovates the house behind Andrew's back; Charrisse tells her friends the shocking truth about her 18-year marriage; Karen learns how to fly a plane; Ashley gossips online, incurring the wrath of her close-knit community.