Desserts to Share
S1, E4: Whipping up desserts to share to welcome actress, comedian and TV host Ellie Taylor for a double-decker passionfruit and berry pavlova; a Dubai chocolate bar big enough to feed a crowd; a fluffy and indulgent cream soda pound cake.