Arctic Secrets Devon Island - Land of Ice
S1, E2: When scientists wanted to simulate living conditions on Mars, they chose Devon Island, the largest uninhabited island in the world. Darkness dominates this remote wilderness, where polar bears and seals are locked in a deadly struggle.