Florida Man Murders Dial 911 for Murder
S1, E4: Twenty-one-year-old hopeful romantic Landy Martinez is caught in a tumultuous and deadly love triangle; at the scene of the crime, there's a cellphone that has a video showing the victim pleading for his life.