Dice
S4, E2: Schmidt tutors Jess in the not-so-fine-art of dating via mobile apps. Meanwhile, Winston is desperate to make a good impression on his fellow police cadets, which backfires when Nick, Coach and Cece show up at a party thrown by fellow officers.