Dinner Interrupted
S7, E5: Tensions between Jacqueline and Teresa boil over at a dinner party; Siggy's children confront her with shocking news; Dolores starts a journey toward financial independence; Melissa's children walk in Fashion Week; Teresa and Melissa grow closer.