Disappeared Yootopia
S1, E2: By the time YooHoo and friends arrive on Madagascar, they are already exhausted from nostalgia. While Roodee and Lemmee blame Chewoo for the past incident on Fruit Day, Chewoo can care less about how they feel. She always enjoys herself with the new adventure, and Roodee and Lemmee become more grouchy with her worriless attitude.