Distractions
S1, E14: Hiro struggles to make his father (George Takei) understand his new calling; Claude (Christopher Eccleston) tries to teach Peter to control his abilities; Claire goes to a Texas trailer park in search of her birth mother (Jessalyn Gilsig).