Medina: The Celebrity Scammer Do You Remember Me?
S1, E1: Years ago, Jorge Ponce was scammed by a man and soon discovered that the same thing had happened to Andreu Buenafuente and other colleagues; in 2023, Jorge finds out about a new case and sets out to find the scammer.