The Suite Life of Zack and Cody Doin' Time in Suite 2330
S3, E20: The twins get grounded and are forbidden to leave the suite, leaving London's Internet show without a producer. Luckily, Maddie steps in and books Chris Brown as a guest star on the show. Cody sneaks out and books The Cheetah Girls.