Elsbeth Doll Day Afternoon
S3, E2: When a murder investigation at a famous New York toy store spirals into a hostage crisis, Elsbeth must negotiate with Nolan, the hapless ex-con inside; Captain Wagner clashes with a rival whose reckless tactics could turn the standoff deadly.