Don't Call it a Comeback
S1, E1: Charlamagne Tha God celebrates being back on Comedy Central in this season's premiere. Plus comedian Andrew Schulz, political strategist Lis Smith, and writer Coleman Hughes stop by to debate why it's been a Hell of A Week.