Don't It Just Break Your Heart?
S5, E5: A mysterious clue sent to Klaus (Joseph Morgan) leads him one step closer to finding Hayley. Antoinette (guest star Jaime Murray) opens up to Elijah (Daniel Gillies) after her past comes back to haunt her. Meanwhile, Marcel (Charles Michael Davis) makes a decision that puts him at odds with Klaus. Finally, Hope (Danielle Rose Russell) takes matters into her own hands to fix the mess that she’s created.