Don't Wing It, Know It
S1, E5: A flurry of bidding keeps Simon and his client on their heels during a fast-moving auction; tensions build between Gavin and one of his employees during a birthday celebration in Palm Beach; D'Leanne puts her intern to the test at a new listing.