Cristóbal Balenciaga Dressing a Queen
S1, E5: In 1960, Maison Balenciaga is commissioned to design the wedding dress for Fabiola de Mora y Aragón, the future queen of Belgium; however, his privacy is compromised when sketches of the dress are leaked.