Earl and Joy's Anniversary
S4, E10: When Earl goes to fix one of his wrongs he begins to reminisce about his first wedding anniversary with Joy when Randy threw them a surprise party at the crab shack. But when Earl's more successful and handsome cousin Blake shows up Earl feels like a less than adequate husband. Meanwhile, killer bees have descended on Camden county trapping Darnell, Catalina, Kenny and Patty the daytime hooker in a phone booth.