Early Christian and Medieval Ireland
S1, E3: St. Patrick is one of the greatest figures in Irish history, linked to the story of both the island and Christianity; visiting several important sites that include Croagh Patrick, St. Patrick's Cathedral and the Clonmacnoise monastery.