East Coast Road Trip
S16, E1: The Top Gear boys are once again let loose in the USA, this time for an epic road trip up the east coast. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are comparing the Mercedes SLS, the Porsche 911 GT3 RS and the Ferrari 458 Italia.