Eat Your Greens
S1, E2: Chef and TV host Daphne Oz joins the show with her family's baked artichoke recipe; a twist on the viral pesto eggs with a homemade pistachio pesto; food content creator Zach Neman shares his family's take on the Iranian dish, ghormeh sabzi.