Emergence
S1, E1: Lena Asayran connects Imad Mughniyeh with an attack on U.S. forces; in 1983, Robert Ames believes he can force Israel to withdraw and implement a peace plan; Imad senses an opportunity and plans the first suicide bombing in the Middle East.