End of the Tunnel
S1, E13: With Lincoln's execution scheduled for the following day, Veronica reaches out to him and gains a newsworthy ally in the process. Meanwhile, Michael must find a way to get Lincoln out of solitary confinement and the inmates risk everything as they attempt the escape of their lives.