Burn Notice Enemy of My Enemy
S5, E6: Michael must help the CIA retrieve a weapon from a violent Serbian mob. As part of the plan, Sam goes undercover with a heroin dealer, but Sam is left hanging when the CIA disagrees with his methods. Guest starring Lauren Stamile.