Conviction Ep 1
S1, E1: When her husband is accused of rape, lawyer Roxane gets suspended from her esteemed firm in Paris and reluctantly moves to her childhood town, where she dumped her drug dealer boyfriend and escaped the dangerous Boutaleb brothers.