S1, E4: Very cunning, Wendy manages to reach the hotel room of Tox in order to sabotage his romantic evening with his new conquest. As for Oliseh, he manages to get rid of Beverly to find Amba. This one invites Tox to spend the next day together in her room in the absence of her husband.