S1, E6: Tox makes a fool of herself during the seminar because Wendy has replaced the images of her presentation with girls in bikinis. Berverly surprises Oliseh with Amba. On Amba's advice, Dara enters Femi's room in order to seduce him, but she will not get the expected result.