The Gang Doctor Episode 1
S1, E1: Tae Hyun leads a double life as a doctor to gangsters at night, and a resident at Hanshin hospital during the day; during the new intern initiation, he gets an emergency call to the surgery room where the blood is spilling out of the patient.