The Midnight Romance in Hagwon Episode 1
S1, E1: Seo Hye-jin, a star instructor, stays late at the academy. Jun-ho's name on the Hall of Fame reminds her of her proudest student. Meanwhile, Jun-ho quits his job to become a rookie instructor.