Queen: Love and War Episode 1
S1, E1: The King meets a woman, falls in love, and accepts her as Queen. However, during their wedding ceremony, assassins attack, and the Queen dies. The King also gets hurt badly, but as the shaman Eunbo approaches near, he miraculously survives.