S1, E1: When the Kinloch Bravo’s crew find themselves stranded on their production platform, first when their chopper is diverted and then by a mysterious fog that affects the entire oil field, rig boss Magnus’ attempts to find a practical solution are thwarted by a horrifying accident and a growing sense of unease onboard.