Maison Close Episode 106
S1, E6: Angele’s fiancée, Brise Caboche, is desperate to obtain her freedom and blackmails Hortense, who has no choice but to ask her brother for money. However, he is not immediately willing to help a sister who shows public disdain for him. Meanwhile, Rose confides in Vera how she plans to escape the Paradise: seducing Pierre.