Birth of a Beauty Episode 2
S1, E2: Sara is in shock after Kang Joon and Chae Yeon's marriage is announced; Sara and Tae Hee disguise themselves to stop Kang Joon and Chae Yeon's marriage; Sara makes a move on Kang Joon while Tae Hee coaches her from afar.