Whitechapel Episode 2
S1, E2: Chandler continues to clash with his team, led by the cynical DS Miles. Further suspects lead to dead-ends as the detectives attempt to penetrate the conspiracies and myths that surround the legend of Jack the Ripper. Frustrated, Chandler pins his hopes on trapping their latest suspect, a solider named Leary, but the operation goes horribly, tragically wrong.