S3, E2: It is the grocery store’s grand opening day and the boss duo and part-timers fall into a frenzy as the kimbap orders come rushing in that they call an emergency meeting to come up with a solution to the ever-disappearing kimbaps. The restaurant fills up with the customers who are drawn in by the smell of Chef Zo’s snow crab ramyeon. Meanwhile, Mr. Cha panics over at the counter as the checkout line continues to grow and the customers begin to run out of patience. Will Mr. Cha be able to overcome this crisis and learn to master the American payment system?