S1, E2: Charlie and Kelly deal with Kelly’s nan and Steff heads off on a dangerous quest with Finn. Kelly battles with her conflicting feelings about her nan. Billy is forced to go on the run. Michael welcomes a young boy, Kofi, to Dambury.