S1, E3: After Andy grants her a second chance, Lucía becomes the life and soul of the hospital, striking up a deep friendship with Fathia, a Libyan nurse who got pregnant by a man whose identity she hides. Meanwhile, as Lucía’s affair with Hayzam reaches its climax, the CNI learns who the arms trafficker is and sets out to arrest him.